Wybiegaj ANIOŁA

Średni
55 min
3/6
Każdy Diablo biegowe może wybiegać anioła!
Biegając po trasie ,,Anioł" poznasz znaczną część Parku Solankowego i przemierzysz całe jego granice. Zajrzysz również w północną część osiedla Rąbin.
Startujemy na zbiegu z ul. Wierzbińskiego w kierunku nowej części Parku Solankowego.
Tworząc skrzydło trzymaj się najdalej odsuniętych na zachód obrzeżnych alejek. Mijając rondo biegnij pierwszą w lewo. Kontynuując bieg dobiegniesz do licznie zadrzewionego i zakrzewionego terenu tzw. ,,Małpiego Gaju". Kontynuując po lewej stronie ujrzysz Park Wspinaczkowy, a następnie Tężnie Solankową. Głowę stworzysz obiegając przy Wale Solankowym, w prawo ulicą Boczną i ponownie skręcając w prawo Aleją Powstańców i aureolę po części trasy nordic walking, podziwiając stare konary drzew, mijając pomnik ,,Trzy Gracje", Muszlę koncertową,aż pod schody Zakładu Przyrodoleczniczego.
Skręć w prawo. Biegnij prosto aż do krańców stawka z pomostem (znajdującego się w pobliżu Tężni Solankowych). Zawróć i biegnij prostu w stronę Zegara Słonecznego ,,Paw" mijając w oddali pomnik Zygmunta Wilkońskiego (założyciela Parku Solankowego). Przy Pawiu wpierw podziwiać będziesz ,,Wiewiórkę na murze". Tu zachwyć się dywanami kwiatowymi, w tym najnowszym z motywem motyla. Zbiegając w kierunku ul.Solankowej spójrz na figurki ,,Żaczka z żabką". Przebiegnij uroczą ulicą aż do ul. Ratuszowej i podziwiaj kamiennice. Na krzyżówce skręć w prawo i zwróć uwagę na budynek Ratusza Staromiejskiego. Kieruj die pod wejście na Stadion Miejski (piłkarsko-lekkoatletyczny). Potem skręć w lewo w ulicę Wierzbińskiego. Mijaj Park Solankowy prawym ramieniem...aż do skrętu w lewo w ulicę Piłsudkiego., po czym przebiegnij ją i skręć przy markecie ,,Carrefour" w prawo. Następnie namierzaj na budynek ,,Galerii Solnej". Podbiegnij po ścieżce przy samej bramie najmłodszego kościoła w Inowrocławiu pw. św. Jadwigii, później przy bocznym wejściu Galerii i na rondzie wybierz kierunek w lewo (w stronę ulicy Grochowej) . Przebiegnij ją całą.Na rozwidleniu ul. Rąbińskiej skręć w prawo i szukaj punktu łączącego start i metę. Niech widoki na trasie Cię rozanielą!

Kujawy - mapa atrakcji turystycznych

Krajoznawcza mapa Kujaw z zaznaczonymi najważniejszymi atrakcjami turystycznymi w postaci grafik. Mapa Kujawy to doskonała propozycja szczególnie dla turystów, którzy podróżują samochodem.

Szlak Piastowski

Mapa turystyczna Szlaku Piastowskiego, który przebiega przez województwa: wielkopolskie i kujawsko-pomorskie. Mapa została zaktualizowana w terenie, zostały na niej uwzględnione wszelkie niezbędne informacje turystyczno-krajoznawcze oraz informacje praktyczne. Rok Wydania 2017